Εκδηλώσεις 2017 PDF Εκτύπωση E-mail
Σάββατο, 02 Σεπτέμβριος 2017 12:20

Πραγματοποιήθηκαν και φέτος με μεγάλη επιτυχία οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις που διοργάνωσε η «Ένωση Ποτιδανείων Δωρίδας», ο Σύλλογός μας. Την Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017 το πρωί ανεβήκαμε  το ορειβατικό μονοπάτι του Τρίκορφου μέχρι την Τσουκνίδα, όπου  μας περίμενε  ζεστή φασολάδα στο καζάνι, δροσερό νεράκι απ' την πηγή και ό,τι καλούδια είχε φέρει ο καθένας μαζί του όπως κάναμε και πέρσι .Παιδιά και μεγάλοι ανέβηκαν από το μονοπάτι, με συνοδεία τα άλογα του Γιάννη Κατσάρα, τον οποίο ευχαριστούμε για την προσφορά του και για τον κόπο του, αλλά είμαστε σίγουροι ότι αποζημιώθηκε από τη χαρά που προσέφερε στους μικρούς συγχωριανούς μας. Στην Τσουκνίδα μας περίμενε η φασολάδα και ο νοικοκυρεμένος χώρος της. Εδώ οφείλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα το Σπύρο Τσόγκα, και τη σύζυγό του την Κική και το Θοδωρή Μοραλη που όπως κάθε χρόνο έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο της προετοιμασίας της φασολάδας. Καλή παρέα, φαγητό, κρασάκι, κουβεντούλα, ήχοι από το κλαρίνο του πρωτάρη Αντρέα Καναβού, βόλτα στην κορυφή , στις ανεμογεννήτριες, όμορφες εμπειρίες. Πάνω από 100 συγχωριανοί τίμησαν την συγκεκριμένη εκδρομή που τείνει να γίνει θεσμός. Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την κα. Γεωργακοπούλου Ευθυμία , ιδιοκτήτρια του οπωροπαντοπωλείου « Περιβόλι», στο Κεφαλόβρυσο στη Ναύπακτο, που προσέφερε λαχανικά και ρέγγες, καθώς και το  φούρνο της κα. Λακουμέντα Δήμητρας που προσέφερε τα ψωμιά.

Το Σάββατο 12 Αυγούστου στις 9:00 το βράδυ  παρουσιάστηκε η θεατρική παράσταση  «Η Αληθινή απολογία του Σωκράτη» που είναι βασισμένη στο ποίημα του Κώστα Βάρναλη στο θεατράκι του Αι Γιώργη. Πρωταγωνιστής είναι  ο Χρήστος Καλαβρούζος με σκηνοθετική  επιμέλεια του Χρήστου Καλαβρούζου). Για την ερμηνεία του αυτή, ο Χρήστος Καλαβρούζος έχει αποσπάσει στο παρελθόν διθυραμβικές κριτικές, καθώς αυτή αποτελεί σταθμό στη μακρά θεατρική του διαδρομή. Οι διθυραμβικές κριτικές δεν έλειψαν και από την ερμηνεία του στις φετινές εκδηλώσεις μας. Για άλλη μια φορά πέτυχε να προβληματίσει και να οδηγήσει σε συλλογή όσους παρακολούθησαν την παράσταση. Ο ίδιος ο ηθοποιός, ταπεινός προσηνής, απλός, ευχάριστος , ευχαρίστησε την Ποτιδάνεια για την τιμή που του δόθηκε να παρουσιάσει το έργο του στο εκπληκτικό θεατράκι μας. Τα έσοδα από την πώληση του βιβλίου του τα έκανε δωρεά στο σύλλογό μας και τον ευχαριστούμε και για αυτό. Πριν την παράσταση προηγήθηκε η προβολή ενός βίντεο αφιερώματος στα 60 χρόνια ιστορίας του Συλλόγου μας και μια συγκινητική ομιλία αφιερωμένη σε όλους όσους συνέβαλλαν να βρίσκεται η Ποτιδάνεια σε περίοπτη θέση ανάμεσα στα χωριά της ορεινής Δωρίδας. Μετά την παράσταση ακολούθησε το πάρτυ νεολαίας με τον DJ Τάσο Θεοδωρόπουλο ο οποίος ξεσήκωσε τους νέους συγχωριανούς μας και όσους ένιωσαν νέοι εκείνη τη βραδιά και διασκέδασαν στον Αι Γιώργη μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Την Κυριακή 13 Αυγούστου ο Μπάμπης Στόκας ήρθε φέτος το καλοκαίρι στο χωριό μας με μία μεγάλη και δυνατή συναυλία στις 21:30 το βράδυ. Ο μεγάλος καλλιτέχνης και μουσικός, προερχόμενος από τους Πυξ Λαξ συνέχισε την καλοκαιρινή περιοδεία του με την Βίκυ Καρατζόγλου. Μαζί  τραγούδησαν γνωστές επιτυχίες του μεγάλου ερμηνευτή από την πολυετή συνεργασία του με το γνωστό συγκρότημα Πυξ Λαξ αλλά και πρόσφατα νέα τραγούδια. Στόχος τους ήταν  να μας στείλουν σε ένα ταξίδι που αφορά την έντεχνη μουσική, το ροκ, αλλά και το λαϊκό τραγούδι. Εμπνεύστηκαν από τον πανέμορφο χώρο μας και δεν σταμάτησαν να τον εκθειάζουν. Μια συναυλία στημένη άψογα, με υπέροχο ήχο και σκηνικά, δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από συναυλίες προηγούμενων χρόνων.

Την Τρίτη 15 Αυγούστου μετά το πέρας της λειτουργίας του Δεκαπενταύγουστου, στο προαύλιο της εκκλησίας το χορευτικό του συλλόγου μας  παρουσίασε χορούς υπό τους ήχους ζωντανής παραδοσιακής ορχήστρας. Κατάφεραν να παρουσιάσουν μια μικρή παράσταση κομμάτι της δουλειάς που γίνεται στην Αθήνα στα μαθήματα του χορευτικού. Εντυπωσιακή και φέτος η είσοδος των χορευτών με τα άλογα. Συγκινητική η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε. Αναμνήσεις ανέτρεξαν στο μυαλό των μεγαλύτερων συγχωριανών μας, εμπειρίες απέκτησαν από τη λαϊκή παράδοση του τόπου μας απέκτησαν οι νεότεροι.  Εδώ προσκαλούμε όλους όσους ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στα μαθήματα του χορευτικού  που θα αρχίσουν από τα τέλη Σεπτέμβρη . Όλοι ευπρόσδεκτοι. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το δάσκαλο του χορού Γεώργιο Φούντζουλα που εμψύχωσε , προετοίμασε τους συγχωριανούς μας στο χορό, συνόδευσε και συντόνισε το χορό. Του ευχόμαστε να είναι πάντα γερός και να εμπνέει με το χαμόγελο πάντα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Προσφέρθηκε ένα μικρό κέρασμα από το Σύλλογό μας , ενώ μετά το χορευτικό συμμετείχαν στο χορό όλοι οι παρευρισκόμενοι φτιάχνοντας ένα μεγάλο κύκλο , σύμβολο ενότητας και συνεργασίας. Στο χορό συμμετείχε και ο νέος ιερέας της ενορίας μας πατήρ Ιωάννης Πρέντζας ,του οποίου ευχόμαστε να στεριώσει στο χωριό μας. Πριν την παράσταση τιμήθηκαν ο Γεώργιος Φ. Μηλιώνης και ο Στάθης Τόλιας για την πολυετή  προσφορά τους στο εκκλησιαστικό συμβούλιο.

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τα μέλη του διοικητικού συμβούλιου και όσους συνέφεραν εθελοντικά στην προετοιμασία , διοργάνωση των φετινών εκδηλώσεων στην Ποτιδάνεια , στο χωριό μας , στον τόπο μας, που όλοι αγαπάμε. Ο εθελοντισμός και η συλλογικότητα είναι η λύση για να πετύχουμε πολλά πράγματα που στο μυαλό ίσως φαίνονται ακατόρθωτα. Και του χρόνου.